صفر تا صد زندگی مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت پارسا پلیمر شریف

صفر تا صد زندگی مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت پارسا پلیمر شریف را ببینید

داستان شکل‌گیری و موفقیت شرکت پارساپلیمر شریف به همراه تمام فراز و نشیب‌هایی که داشتند را در کتاب روایت بی‌صدا می‌توانید بخوانید…

این هفتمین قسمت از مجموعه مطالبی است که با عنوان صفر تا صد موفقیت شرکت‌های فناوری نانو از مجله اینترنتی نانوسان منتشر می‌شود. در این قسمت، ویدیوی صفر تا صد زندگی مدیرعامل شرکت پارسا پلیمر شریف را منتشر کرده‌ایم. در این فایل ویدیویی ۲۰ دقیقه‌ای داستان شکل‌گیری این شرکت دانش‌بنیان و زندگینامه موسس و مدیرعامل شرکت را از زبان خودش می‌شنوید.

شرکت پارسا پلیمر شریف یکی از شرکت‌های پیشرو و موفق حوزه فناوری نانو است و در زمینه تولید آمیزه‌های پیشرفته پلیمری فعالیت می‌کند. این شرکت امسال در دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو رتبه نخست شرکت‌های فناور را کسب کرد. مهندس سعید زکایی، مدیرعامل پارسا پلیمر شریف، کارشناس ارشد مهندسی مواد دانشگاه صنعتی شریف است. او این شرکت را در سال ۱۳۸۶ و بر پایه‎ی تحقیقات گسترده علمی دانشگاهی تاسیس کرد. اکنون که حدود ده سال از زمان بنیان‎گذاری این شرکت می‎گذرد، افتخارات بسیاری را از آن خود کرده است.

پارسا پلیمر شریف در زمینه تولید نانوکامپوزیت‎های پلیمری پیشرفته و دوستدار محیط زیست فعالیت می‎کند. ساخت انواع آلیاژها و کامپوزیت‎های پلیمری و به طور تخصصی ترکیبات پلی‌اولفینی اصلاح‌شده با پرکننده‎های معدنی، الیاف و ذرات نانومتری، گستره‎ای از فعالیت‏های تولیدی پارسا پلیمر شریف است. همچنین متخصصین کارآمد این شرکت توجه ویژه‎ای به مسائل زیست‎محیطی داشته و موفق به توسعه روش‎های علمی بازیافت مواد پلیمری گشته‎اند. برای آشنایی با فعالیت‌های این شرکت و شنیدن صفر تا صد داستان زندگی مدیر عامل این شرکت، این ویدیو را تماشا کنید: