گزارش صنعتی نانوپوشش‌های ضداثرانگشت را دانلود کنید

گزارش صنعتی نانوپوشش‌های ضداثرانگشت را دانلود کنید

برای حذف اثرانگشت روغنی بر روی سطوحی همانند شیشه، پنجره، صفحه نمایش دستگاه‌های الکترونیکی و فناوری مبتنی بر صفحات لمسی و ایجاد صفحه‌ای کاملاً تمیز و غیرحساس به اثرانگشت، نانوپوشش‌های ضداثرانگشت گزینه مناسب است.

نانوپوشش‌های شفاف ضداثرانگشت، بر روی سطوح فولاد زنگ‌نزن، پلاستیک و شیشه به‌کار می‌روند. از این نوع نانوپوشش‌ها برای سطوحی تزئینی همانند سطوح داخل ماشین، سطوح داخل خانه و ساختمان و پنل‌های شیشه‌ای لمسی استفاده می‌شود.

امروزه تعداد تولیدکننده‌های نانوپوشش‌های ضداثرانگشت برای سطوح فلزی و صفحات لمسی روبه افزایش است. هرساله تقاضا برای استفاده از این نوع پوشش‌ها برای محصولات مصرفی همانند سیستم‌های ردیابی خودروها، خودپردازهای پول، گوشی‌های هوشمند، تبلت و کامپیوترهای لمسی، درحال گسترش است.

همچنین پوشش‌های ضداثرانگشت بر سطوح فولاد زنگ‌نزن برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان‌ها، آسانسورها و ماشین‌های بلیط‌دهی عمومی بسیار مناسب است. (ساختارهای فولاد زنگ‌نزن که در مصارف خانگی همانند بدنه‌ها، پوشش‌ها، لوازم آشپزخانه، لوازم تزئینی، دستگیره‌ها، دریچه‌های خروجی و لوازم دفتری، تجهیزات تزینی به اثر انگشت حساس هستند.)

از طرفی نانوپوشش‌های ضداثرانگشت با توجه به افزایش استفاده از صفحات لمسی در صنایع خودرو، پیشرفت بسیاری داشته است.

نسخه الکترونیکی این گزارش را از اینجا دریافت کنید.