صفر تا صد شرکت نانو حیات دارو

صفر تا صد زندگی بنیان‌گذار شرکت نانو حیات دارو را ببینید

«صفر تا صد» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که از شبکه چهارم سیما پخش شده است. در این برنامه نخبگان، مخترعان، پیشتازان فعالیت‌های علمی و بنیان‌گذاران شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به سخنرانی پرداخته‌اند و صفر تا صد موفقیت خودشان را تشریح کرده‌اند. از آنجایی که در تعداد قابل توجهی از این برنامه‌ها مدیران شرکت‌های فناوری نانو به سخنرانی پرداخته‌اند، تصمیم گرفته‌ایم قسمت‌های منتخبی از این مجموعه تلویزیونی را در مجله اینترنتی نانوسان منتشر کنیم.

در این قسمت از برنامه صفر تا صد که ویدیوی آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، دکتر بهزاد تقی‌پور، صفر تا صد زندگی حرفه‌ای خودش و وضعیت فعلی شرکت نانو حیات دارو را بیان می‌کند.

دکتر تقی پور در ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد و سپس به دلیل ماموریت پدر و انتقال به شهر اهواز، دوره راهنمایی و دبیرستان خود را در شهر اهواز گذراند. او به دلیل علاقه زیاد به تحصیل علم و پشتکاری که در این حوزه از خود نشان می‌داد توانست مقطع دبیرستان و پیش‌دانشگاهی خود را در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان شهید بهشتی اهواز بگذراند. دکتر تقی‌پور تحصیل در رشته تجربی را به سایر رشته‌ها ترجیح می‌داد و در حالی که با قبولی در رشته داروسازی در رشته عمران نیز پذیرفته شده بود به دنبال علاقه شخصی خود یعنی «داروسازی» رفت. وی در سال چهارم دانشگاه با اخذ مجوز به عنوان مسئول فنی داروخانه به صورت پاره‌وقت شروع به کار کرد. پس از فراغت از دانشگاه بلافاصله به خدمات سربازی رفت و در درمانگاه سپاه شهرکرد به خدمت‌رسانی به مردم مشغول شد. در همان دوران زندگی مشترک خودش را آغاز کرد و به دلیل علاقه‌ای که به رشته داروسازی صنعتی داشت، در آزمون رشته داروسازی صنعتی (مقطع phd) شرکت کرد و در این رشته در دانشگاه شیراز پذیرفته شد. وی در دوره تحصیل خود با شرکت‌های سیناژن و سیناکلون همکاری داشته و به عنوان مدیرتولید در این شرکت های فعالیت کرده است. در سال ۱۳۹۴ ایشان به عنوان مدیرعامل شرکت نانو حیات دارو از گروه شرکت‌های سیناژن فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد…
در این ویدیو صفر تا صد زندگی حرفه‌ای دکتر بهزاد تقی‌پور را می‌توانید ببینید: