هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو

ثبت‌نام در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز شد

ثبت‌نام هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو از روز، ٨ آذرماه ١٣٩٦، آغاز شد. هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو در دو مرحله‏ و به‌صورت تئوری برگزار خواهد شد. کلیه سؤالات آزمون به‌صورت چندگزینه‌ای طراحی می شود. مرحله اول هشتمین مسابقه ملی نانو به‌صورت آزمون‌های مجازی از ابتدای بهمن‌ماه ١٣٩٦ تا پایان فروردین‌ماه ١٣٩٧ برگزار خواهد شد و داوطلبانی که حداقل ٣٥ درصد از مجموع امتیاز آزمون‎های آزمایشی مرحله‌ای (۴ آزمون) و جامع (١ آزمون) برگزار شده در سایت آموزش فناوری نانو را کسب کنند، امکان حضور در مرحله دوم که جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به‌صورت حضوری برگزار می‌شود را خواهند داشت. در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو امتیاز نهایی هر داوطلب شامل ١٠ درصد از بالاترین درصد کسب شده توسط داوطلب از مجموع آزمون‌های مرحله‌ای و جامع ویژه هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو و ٩٠ درصد امتیاز حاصل از نتیجه آزمون حضوری تئوری خواهد بود.
بر اساس توافق صورت گرفته، ده برگزیده نخست مسابقه ملی نانو از مسابقه چهارم به بعد می‌توانند از تسهیلات اعطایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند. نحوه تعلق این امتیاز به برگزیدگان مسابقه هشتم در حال بررسی از سوی بنیاد است و متعاقباً اعلام خواهد شد. همچنین ۱۰۰ نفر برتر کل آزمون، مجوز حضور در دوره نانواستارتاپ انتخابی المپیاد بین‌المللی فناوری نانو را به‌صورت تیمی کسب خواهند کرد. تیم برتر که موضوع ایده‌اش با محوریت کلی المپیاد بین‌المللی نانو در آن سال مطابقت داشته باشد، مجوز حضور به‌عنوان نماینده ایران را در این المپیاد خواهد داشت.
شرح کامل تغییرات ایجاد شده در مسابقه ملی فناوری نانو نسبت به سال گذشته از اینجا و اینجا قابل مشاهده است.
ثبت‌نام در مسابقه نیز به دو روش ثبت‌نام انفرادی و ثبت‌نام از طریق نهادهای ترویجی است که ثبت‌نام از طریق نهادهای ترویجی با تخفیف ویژه صورت می‌گیرد. راهنمای ثبت‌نام، مراحل و هزینه‌های آن در صفحه مسابقه ملی فناوری نانو در سایت نانوسان در دسترس داوطلبان قرارگرفته است.

ثبت‌نام در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو

ثبت‌نام از طریق نانوسان با ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان تخفیف انجام می‌شود و علاوه بر جوایز مسابقه، هدایای دیگری از سوی نانوسان اعطا می‌شود. برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، صفحه مسابقه را مشاهده کنید.