چگونه با هابر برای سایت خود چت آنلاین داشته باشید؟

چگونه با هابر برای سایت خود چت آنلاین داشته باشید؟

پشتیبانی از مشتریان یکی از ارکان کسب و کارهای آنلاین است. نقش پشتیبان مانند دوست و همراهی است که در هر مقطع زمانی صمیمانه به سوالات شما گوش می‌دهد و به دنبال پاسخی مناسب و کاربردی برای آن می‌گردد.

در گذشته تنها راه پیش پای مرکز پشتیبانی از محصولات، استفاده از تلفن بود. پشتیبان‌های تلفنی ساعت‌ها پشت میز می‌نشستند و یک به یک با مشتریان صحبت می‌کردند. اگر کسب و کار پررونق بود و مشتریان زیادی داشت، آن‌ها نمی‌توانستند حتی یک لحظه گوشی تلفن را زمین بگذارند.

با سپری‌شدن زمان، روش‌های پشتیبانی از مشتری کم کم گسترش یافت و دست کسب و کارها در این زمینه بازتر شد. یکی از روش‌هایی که به سرعت در بین کسب و کارهای آنلاین رواج یافت، سیستم چت آنلاین برای وبسایت بود. چت آنلاین نسبت به پشتیبانی تلفنی امکانات بیشتری دارد، داده‌هایش ذخیره می‌شود و چند مشتری را همزمان پوشش می‌دهد. با این‌حال، معایبی هم در این نوع پشتیبانی وجود دارد که مقایسه بین دوتا از فراگیرترین روش‌های پشتیبانی از مشتریان را روشن می‌کند.

چت آنلاین هابر چه امکاناتی دارد؟

هیچ ابزاری کامل نیست اما وقتی به قابلیت‌هایی که چت آنلاین در اختیار ما قرار می‌دهد نگاه کنیم، متوجه می‌شویم ارزش امتحان‌کردن را دارد. ما در هابر زمان زیادی را برای تولید چنین امکاناتی صرف کردیم.

به محض اتصال مسنجر هابر به وبسایتتان، بدون آن‌که هزینه یا فشار خاصی به شما تحمیل شود، دنیایی از قابلیت‌های جدید برای پشتیبانی از مشتریان روبه‌رویتان قرار می‌گیرد.

نیروهای پشتیبانی چت آنلاین می‌توانند صفحاتی را که مشتریان باز می‌کنند، زیرنظر بگیرند و در زمان مناسب با آن‌ها به گفتگو بپردازند. همچنین، ابزار متنوعی مانند پایگاه دانش، فرم‌ نظرسنجی و پاسخ‌های آماده در اختیار دارند که در بهبود کیفیت مکالمه کمک زیادی می‌کند.

در سیستم چت آنلاین، برخلاف پشتیبانی تلفنی، اپراتورها می‌توانند همزمان با چندین مشتری گفتگو کنند. در نتیجه هزینه استخدام نیروی پشتیبانی و تجهیزکردن او به مراتب کمتر از پشتیبان‌های تلفنی است.

یکی از بخش‌های کسب و کار که چندین سال است مورد توجه قرار می‌گیرد، تجزیه و تحلیل داده‌ها است. تصمیم‌هایی که براساس داده‌های واقعی، نه تصورات و پیش‌بینی مدیران، از صحبت بیشتری برخوردار هستند و تاثیر مثبتی جهت بهبود فرآیندها دارند.

تجزیه و تحلیل (آنالیتیکز) یکی از قسمت‌های مهم در چت آنلاین است. ما در هابر، گزارش‌های مختلفی را برای ارزیابی عملکرد نیروهای پشتیبانی، تیم‌ها، حجم تاپیک‌ها، بازخورد مشتریان و غیره تهیه کردیم که پیش‌بینی‌ موقعیت آینده پشتیبانی مشتریان را تسهیل می‌کند.

چت آنلاین یا پشتیبانی تلفنی؟

با همه این گفته‌ها، پس آیا پشتیبانی تلفنی روش منسوخ‌شده‌ای است که دیگر کاربردی ندارد؟ پاسخ منفی است!

گاهی اوقات مواردی پیش می‌آید که پشتیبانی تلفنی بهتر جواب می‌دهد. مثلا، اگر مشتری به مشکل خاصی برخورده باشد که توضیحش از طریق تایپ‌کردن دشوار است یا مشتری دچار اضطراب شده و نیاز به شنیدن صدای دلگرم‌کننده‌ای دارد که او را راهنمایی کند.

پیشرفت روزافزون سیستم‌های پشتیبانی از طریق چت آنلاین باعث نشده تا پشتیبانی تلفنی به طور کل از میان برود. بهترین کار برای هر کسب و کاری، ادغام مرکز تماس با نیروهای پشتیبانی چت آنلاین است. کسب و کارها باید نیروهایی را تربیت کنند که بتوانند هم پشتیبان تلفنی باشند و هم از ابزارهای چت زنده استفاده کنند.

چت آنلاین هابر چه کمکی به شما می‌کند؟

تیم هابر زمان زیادی برای بررسی سیستم‌های چت آنلاین ایرانی و خارجی گذاشته تا بتواند محصول مناسبی را برای کسب و کارهای مختلف تولید کند. ما در هابر سعی کردیم سیستم بهینه‌ای برای پشتیبانی از مشتریان طراحی کنیم که امکانات متنوعی را در اختیار مدیران کسب و کار بگذارد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت هابر، در سیستم ثبت‌نام کنید و با کپی کردن یک قطعه کد ساده در سایت خود، پشتیبانی آنلاین را آغاز کنید و یا با سیستم‌های شاید ناکارآمد فعلی جایگزین کنید. با پلن رایگان و مهلت تست ۱۴ روزه بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌توانید هابر را به وبسایت خود متصل کنید.