کلاه نوزاد پنبه‌ای آنتی‌باکتریال

استفاده از یک کلاه پنبه‌ای ساده کمک می‌کند تا از شدت از دست رفتن حرارت بدن نوزاد کاسته شود. شرکت «طراوت افق زندگی» توانسته با استفاده از نانوذرات، کلاه نوزاد پنبه‌ای با خاصیت آنتی‌باکتریالی تولید و به بازار عرضه کند.

کلاه یکی از لباس‌های ضروری نوزادان است که در فصل سرما و همچنین بعد از استحمام، برای گرم نگه داشتن سر و پیشانی نوزاد و جلوگیری از رفتن باد به داخل گوش‌های کودک لازم است. از طرفی بخش زیادی از گرمای بدن نوزاد می‌تواند از قسمت سر از بدن خارج شود، لذا پوشاندن صحیح سر با استفاده از کلاهی سبک و با جنس مرغوب می‌تواند تا حد زیادی نور محیط را برای نوزاد کم کرده و حرارت بدن او را حفظ کند و به خواب راحت او کمک کند.جنس پارچه مورد استفاده، ابعاد و طراحی مناسب از جمله عوامل مهم در انتخاب کلاه برای نوزاد است. به عنوان مثال استفاده از پارچه‌های نخی و پنبه‌ای حساسیت کودک را کاهش داده و از تعریق بیش از حد او ممانعت می‌کند. همچنین با توجه به امکان انتقال میکروب‌ها از طریق گوش یا پوست بدن نوزاد، حفظ مستمر تمیزی کلاه نکته‌ای مهم در سلامت نوزاد است.با توجه به امکان مرطوب شدن کلاه در تماس با سر و صورت نوزاد، و در نتیجه امکان جذب باکتری‌ها در سطح کلاه، امروزه استفاده از پارچه آنتی‌باکتریال در بافت کلاه به عنوان روشی جدید مورد توجه قرار گرفته است. می‌توان با استفاده از نانوذرات که در پوشش اعمالی بر سطح پارچه وجود دارند یا در ساختار داخلی پارچه در فرایند تولید وارد می‌شوند، خاصیت آنتی باکتریال فراهم کرد.

نانوذرات در تماس با باکتری موجب تضعیف غشای خارجی آن شده و آن را از بین می‌برند. شرکت طراوت افق زندگی با استفاده از پارچه پنبه‌ای آنتی‌باکتریال در تولید کلاه نوزاد، یکی از شرایط لازم برای سلامت بیشتر نوزاد را به ارمغان آورده است.

چرا از این محصول استفاده کنیم؟

  • آنتی‌باکتریال
  • عاری از الیاف حساسیت‌زا
  • نرم و لطیف
  • در انواع دخترانه و پسرانه
  • در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف

درباره شرکت «طراوت افق زندگی» بیشتر بدانیم؛

شرکت طراوت افق زندگی از سال ۱۳۹۶ و در ابتدا در زمینه واردات مکمل و دارو فعالیت خود را آغاز کرده است. از سال ۱۳۹۷ این شرکت بخش تولید خود را تحت برند Best Life راه‌اندازی و اقدام به ارائه محصولات مرتبط با بخش NICU کرده است.

تمامی محصولات این شرکت تحت نظارت بخش نوزادان وزارت بهداشت تولید می‌شود. علاوه بر این تاکنون بیش از ۲۵ نفر از پزشکان و متخصصان طراز اول کشور به مجموعه محصولات Best life تأییدیه رسمی و کتبی ارائه کرده‌اند.

دریافت گواهی‌نامه ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱، دریافت کارت بازرگانی جهت واردات و صادرات محصولات، ثبت دو طرح صنعتی به نام شرکت، عضویت در اتاق بازرگانی ایران و اتریش و اخذ مجوز Imed از وزارت بهداشت در حوزه‌هایی از فعالیت از دیگر موفقیت‌های شرکت طراوت افق زندگی است.