خدمات مارکتینگ توسط انواع آژانس تبلیغات دیجیتال در بستر شبکههای اجتماعی و یا وب ارائه میشود. این خدمات شامل سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، طراحی وب سایت، ایمیل مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، تولید محتوا، گوگل ادز، کمپینهای تبلیغاتی و غیره است. تصمیم اینکه چه ترکیبی از این خدمات میتواند باعث جذب حداکثری مخاطبین شما و افزایش فروش شود میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. انتخاب مناسبترین روش تبلیغات میتواند شما را چند گام به جلو هدایت کند و رشد برند شما را در مدت کوتاهتری افزایش دهد.
این نتیجهگیری نیازمند تحقیقات بازار گسترده و دقیق است تا مشخص شود مخاطبین شما بیشتر وقت خود را در چه پلتفرمهایی میگذرانند. به همین دلیل سپردن این مسئولیت به یک آژانس خدمات مارکتینگ معتبر میتواند از دغدغههای شما در این مسیر پرچالش کم کند و شما را سریعتر به اهدافتان برساند. هماکنون پرسشی که مطرح میشود این است که بهترین شرکت مارکتینگ برای پیشبرد اهداف کسب و کار شما چه شرکتی است؟ این شرکت چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
بهترین شرکت مارکتینگ تهران
شرکت مارکتینگ لوتوس با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه بازاریابی و برخورداری از برترین متخصصین ایران، کسب و کار شما را مورد ارزیابی قرار میدهد و مناسبترین پلن فروش و بازاریابی را بر اساس نیازهای شما ارائه میکند. مارکتینگ در تمام مراحل فروش و ارائه خدمات یک کسب و کار ضروری است. امروزه، محتوا و بازاریابی دیجیتال آنقدر رایج است که مصرفکنندگان به آن بهعنوان راهی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندها نگاه میکنند. خیلی از افراد به محض آنکه نام برند شما را میشنوند بهدنبال نام شما در گوگل یا شبکههای اجتماعی میگردند. مخاطبین با بررسی محتواهای ارائه شده توسط شما و نظر بقیه مشتریان، درباره خرید محصولات شما تصمیم میگیرند.
ما در لوتوس با استفاده استراتژیک از انواع پلتفرمها، شبکههای اجتماعی و کمپینهای تبلیغاتی به شناسایی مخاطبان شما، برقراری ارتباط با آنها، آگاهیسازی بیشتر برند شما و افزایش وفاداری مخاطبین به برند میپردازیم. تیم مارکتینگ منیجر لوتوس با ارائه مشاوره حرفهای و نتیجه محور و ارائه خدمات با کیفیت با منصفانهترین قیمتها، به برندسازی کسب و کار شما کمک کرده و فروش و درآمد شما را افزایش میدهد.
اصول مدیریت مارکتینگ
مدیریت مارکتینگ شامل تجزیه و تحلیل بازار هدف و نیاز مشتریان به منظور ارائه بهترین پلن بازاریابی دیجیتال است. در دهه ۶۰ میلادی، ای جروم مک کارتی ۴ بخش اصلی بازاریابی را ارائه کرد که شامل محصول مورد نظر، قیمت آن، مکان مورد نظر برای فروش آن و گسترش محصول با استفاده از تبلیغات است. اساساً، این ۴ بخش نحوه تعامل بازاریابی با هر مرحله از کسب و کار شما را نشان میدهد. در مدیریت مارکتینگ بایستی به هر ۴ بخش توجه کافی داشت.
در این میان، پرسشهای چالش برانگیزی شکل میگیرند که پاسخ به آنها شما را به دستیابی به اهداف نهاییتان نزدیک تر می کند. بهعنوان مثال، مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند؟ آیا بازاری مناسب برای این محصول وجود دارد؟ چه نوع پیامهایی فروش محصول را افزایش میدهد؟ بهترین پلتفرمها چیست؟ مخاطبین شما درباره محصول چه فکر میکنند، و چه سوالات یا دغدغههایی دارند؟ ما در شرکت مارکتینگ لوتوس به شما کمک خواهیم کرد به تمامی این پرسشها پاسخ داده و بهترین راه را انتخاب کنید.