منابع المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

منابع المپیاد فناوری نانو را با تخفیف ویژه خریداری کنید

منابع آزمون نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی واوک به شرکت‌کنندگان در این رقابت عرضه می‌شود.

نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو و کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه نانو در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مباحث اتمی و مولکولی در کتاب‌های درسی فیزیک، شیمی و مطالب درون سلولی در زیست‌شناسی، مقالات منتشرشده در سایت باشگاه و بخش آموزش سایت ستاد فناوری نانو همانند سال‌های گذشته از منابع اصلی آزمون اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ است.

همچنین کتاب‌های شیمی و فیزیک پایه دهم، مجموعه مقالات سایت باشگاه نانو، علوم و فناوری نانو – جلد ۱: مباحث عمومی فناوری نانو، علوم و فناوری نانو – جلد ۲: روش‌های مشخصه‌یابی، آزمایش‌ها و فعالیت‌های نانو، ده به توان منفی نه و نمونه سؤالات المپیاد نانو با پاسخ تشریحی نیز منابع پیشنهادی باشگاه برای دریافت مفاهیم و کاربردهای علوم و فناوری نانو است که این کتاب‌ها با تخفیف‌های ویژه با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو از طریق فروشگاه اینترنتی واوک عرضه می‌شود.

مجموعه مقالات سایت باشگاه نانو مجموعه‌ای از مقالات با یک دسته‌بندی هدفمند و مشخص است که مباحث تخصصی و کاربردی فناوری نانو را با زبانی در سطح اطلاعات دانش‌آموزان، آموزش می‌دهد. این کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی از طریق فروشگاه اینترنتی واوک به فروش می‌رسد.

واوک همچنین جلد اول و دوم کتاب علوم و فناوری نانو را با تخفیف ۵۰ درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. کتاب علوم و فناوری نانو ۱ از سری کتاب‌های علوم و فناوری نانو است که به ذکر مباحث عمومی در این حوزه پرداخته است. این کتاب با بیان ساده اصول و مفاهیم اولیه فناوری نانو موردنیاز علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف فناوری نانو را عنوان کرده است. کتاب علوم و فناوری نانو ۲ نیز شامل منابع کلی از روش‌های معمول در زمینه شناخت مواد و نحوه استفاده از دستگاه‌ها نظیر میکروسکوپ‌های الکترونی است که با هدف تسهیل دسترسی و گسترش این روش‌های کارآمد نگارش شده است.

دیگر منبع پیشنهادی باشگاه نانو برای المپیاد، کتاب آزمایش‌ها و فعالیت‌های نانو است که با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. هدف کتاب «آزمایش‌ها و فعالیت‌های نانو» که بخشی از آن حاصل تجربیات نگارندگان آن در حوزه آموزش و ترویج مفاهیم دانش و فناوری نانو است و بخشی دیگر از منابع و کتب تألیف شده به زبان انگلیسی گردآوری و بازنویسی شده است، کمک به دانش‌آموزان، معلمان و حتی دانشجویان سال اول و دوم دانشگاه است تا مفاهیم اصلی و پایه فناوری نانو را درک کنند و بتوانند دیگران را نیز با آن آشنا کنند.

کتاب ده به توان منفی نه نیز منبع دیگری است که از طریق واوک با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌شود. این کتاب به‌نحوی طراحی‌شده تا بتواند منابع مطالعاتی و محتوای آموزشی فارسی را برای دانش‌آموزان تأمین کند.