عرضه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب فناوری نانو با تخفیف ویژه در جشنواره عید‌گذرونی با کتاب

عرضه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب فناوری نانو با تخفیف ویژه در جشنواره عید‌گذرونی با کتاب

فروشگاه اینترنتی واوک امسال نیز در آستانه سال نو به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌و‌کتاب‌خوانی جشنواره #عیدگذرونی_با_کتاب را از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه اجرا می‌کند. در این جشنواره بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب با موضوعات مختلف در حوزه فناوری نانو عرضه می‌شود.

۱۲۰ عنوان کتاب در حوزه فناوری نانو با تخفیف‌های ۲۰ تا ۵۰ درصدی و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو از طریق فروشگاه اینترنتی واوک در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در جشنواره #عیدگذرونی_با_کتاب شما می‌توانید کتاب‌های موردنظرتان را با ۱۰ درصد تخفیف بیشتر تهیه کنید.

نانومواد، نانوپزشکی، نانوبیوتکنولوژی، مبانی فناوری نانو، نانوالیاف، ایمنی فناوری نانو، کاربردهای فناوری نانو، آنالیز، مشخصه‌یابی و مهندسی سطح و غیره برخی از موضوعات کتاب‌های حوزه فناوری نانو در فروشگاه اینترنتی واوک است.

همچنین در این جشنواره منابع نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با تخفیف ویژه به شرکت‌کنندگان در این رقابت عرضه می‌شود.

داوطلبان آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو نیز در این جشنواره می‌توانند کتاب مقدمه‌ای بر نانوفناوری را با تخفیف خریداری کنند.

کتاب داستان‌های ایرانی و خارجی، کتاب‌های نجوم، کسب‌وکار، موفقیت، عاشقانه و علمی طبقه‌بندی‌های دیگری هستند که در این جشنواره نوروزی در اختیار علاققمندان کتابخوانی قرار گرفته است.

بخش دیگر این جشنواره مسابقه اینستاگرامی #عیدگذرونی_با_کتاب است. برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ فروردین‌ماه فرصت دارید عکسی با موضوع عیدگذرونی با کتاب بگیرید و با هشتگ #عیدگذرونی_با_کتاب در اینستاگرام منتشر کنید. ۱۰ عکس توسط داوران مسابقه به عنوان عکس‌های برگزیده انتخاب و در اکانت اینستاگرام واوک منتشر می‌شود. عکسی که تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۰ فروردین بیشترین لایک را داشته باشد به عنوان عکس برنده معرفی می‌شود.

همچنین شما می توانید با پیوستن به کمپین  #عیدگذرونی_با_کتاب اطرافیان خود را به کتاب‌خوانی در ایام نوروز تشویق کنید. برای این کار تنها کافی است فرم پیوستن به کمپین را تکمیل کنید تا تصویر اختصاصی برای شبکه‌های اجتماعی شما طراحی و ارسال شود.