جایگاه برند سارتوریوس در میان سایر برندهای اندازه‌گیری وزن

بدیهی است که هدف از انجام آزمایشات در آزمایشگاه‌ها دستیابی به داده‌های درست، دقیق و قابل اعتماد می‌باشد. شرکت بین‌المللی سارتوریوس (Sartorius) از جمله شرکت‌های پیشرو و موفق در صنایع بیوتکنولوژی و داروسازی و همچنین بخش تحقیقات به‌شمار می‌رود. از جمله خدمات بسیار مهم این شرکت طراحی و ساخت ترازوی آزمایشگاهی است که از بالاترین استانداردها در زمینه‌ی قابلیت اطمینان، انطباق، سرعت و ایمنی برخوردار است.

نتایج دقیق و قابل اعتماد با ترازوی سارتوریوس

شاید کمتر آزمایشگاهی را بتوان پیدا کرد که از حداقل یک ترازوی سارتوریوس در آن نباشد. علت این فراگیری هم چیزی نیست جز نتایج قابل اعتماد آن.
شرکت صدرا توزین از جمله شرکت‌های موفق در پوشش خدمات مشاوره و فروش ترازوی سارتوریوس است. اطلاعات مربوط به این ترازوها را می‌توانید از شرکت صدرا توزین به‌طور کامل دریافت کنید. این شرکت رضایت مشتریان را جلب کرده، بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر از خدمات بسیار آن بهره ببرید. علاوه بر این، این شرکت با دارا بودن تجهیزات حرفه‌ای الکترونیکی و همپنین با تکیه بر یک تیم فنی حرفه‌ای، در زمینه‌ی تعمیر ترازوی سارتوریوس نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است و اغلب ایرادات و مشکلات این ترازو را حل می‌کند.
در ادامه ی این مقاله علت محبوبیت ترازوهای سارتوریوس برای کاربرد در آزمایشگاه‌های شیمی و آزمایشگاه‌های دیگر، داروخانه‌ها و بخش‌های کنترل کیفیت موجود در صنایع، تحقیقات دانشگاهی و موارد دیگر را شرح داده و به بررسی انواع این ترازوها و ویژگی و کارایی هر کدام می‌پردازیم.
چرا ترازوهای سارتوریوس در آزمایشگاه‌ها بسیار پر کاربرد است؟
شرکت سارتوریوس انواعی از ترازوهای استاندارد را ارائه می‌دهد که عبارتند از: ترازوی آزمایشگاه فوق میکرو (ultra-micro)، ترازوی میکرو (micro)، نیمه میکرو (semi-micro)، ترازوی آنالیتیک (analytical) و انواعی دیگر از ترازوهای با دقت (Precision) و ظرفیت بالا (High-Capacity).
این ترازوها قابلیت خواندن جرم تا ۰۰۰۱/۰ گرم را در صورت توازن تحلیلی دارند.

ویژگی های کاربردی ترازوی آزمایشگاهی فوق میکروی Sartorius

این ترازوها با دقت و صحت بالایی که دارند شما را در دستیابی به داده‌ها و نتایج صحیح و دقیق یاری می‌کنند. ترازوی فوق میکرو از تکنولوژی‌های داخلی هوشمند و کنترل بدون لمس حفاظ‌ها بهره می‌گیرد. احتمال خطای انسانی در مراحل اندازه‌گیری با تکرارپذیری (repeatability) روندهای کاری مختلف توسط این مدل ترازو کاهش می‌یابد.
از جمله ویژگی‌ها و مزایای ترازوی فوق میکروی سارتوریوس عبارتند از:
• حداکثر ظرفیت توزین ۲/۱ گرم
• قابلیت خواندن اختلاف جرم ۰/۱ میکروگرم
• محافظ نوع M خودکار، موتوری، گرد، شیشه‌ای، روشن و دارای سنسور حرکت یکپارچه
• محافظ نوع F دستی و از جنس استیل ضد زنگ
• نمایشگر MCA

ترازوی ULTRA-MICRO

ویژگی‌ها و مزایای ترازوی میکروی سارتوریوس

اگر به‌دنبال دریافت نتایج دقیق و درست هستید، می‌توانید از ترازوی میکرو استفاده کنید. از ویژگی‌های این ترازو می‌توان به قابلیت خواندن ۰/۰۰۱ میلی‌گرم یا ۱ میکرو‌گرم و داشتن حداکثر ظرفیت توزین بین ۱/۱ گرم و ۱۱۰ گرم اشاره کرد.

ترازوی میکروی سارتوریوس مقادیر بسیار کم مواد را به‌دقت وزن می‌کند. این ترازو نیز از کفه‌ی مخصوص اندازه‌گیری از جنس تیتانیوم به‌منظور افزایش دقت در اندازه‌گیری بهره می‌برد که درخشندگی زیادی نیز دارد.

ترازوهای میکرو تداخلات مغناطیسی را خنثی کرده و اندازه‌گیری صد در صد ایمنی را انجام می‌دهند. همچنین این ترازوها نیز به‌منظور کاهش تاثیر عوامل محیطی روی اندازه‌گیری از انواع محافظ‌های دستی، اتوماتیک، لمسی، روشن و یا محافظ فولاد ضدزنگ بهره می‌گیرند.

با استفاده از ترازوهای سارتوریوس توزین سریعتر و قابل تکراری داشته و همچنین نسبت به طول عمر این دستگاه‌ها اطمینان داشته باشید.

ترازوی میکروی Sartorius SE2

ویژگی‌های مهم و کلیدی ترازوی آزمایشگاهی سارتوریوس نیمه‌میکرو

این ترازوها برای توزین نمونه‌های با مقادیر در محدوده‌ی میکروگرم مناسب هستند. ترازوهای نیمه میکرو آزمایشگاهی قابلیت خواندن اختلاف جرم تا ۰/۰۱ میلی گرم یا ۱۰ میکروگرم را دارند و حداکثر وزنی را که می‌توانند اندازه‌گیری کنند، ۲۲۰ گرم است. این نوع از ترازوهای سارتوریوس نیز از انواع محافظ‌های کناری برای جلوگیری از تاثیر عوامل محیطی روی اندازه‌گیری بهره می گیرند.

Sartorius™ Cubis™ Series MSA225P مدل نیمه میکرو

ویژگی‌های اصلی ترازوهای آنالیتیک آزمایشگاهی شرکت سارتوریوس چیست؟

این ترازوها از جمله انواع بسیار دقیق برای اندازه‌گیری جرم نمونه‌ها و مواد مختلف هستند و مانند انواع دیگر شامل کفه‌ی توزین محصور به‌‌منظور ممانعت از تاثیر عوامل محیطی گوناگون مانند گرد و خاک و رطوبت روی اندازه‌گیری هستند. علاوه‌بر این دارای امکاناتی مثل مقاومت در برابر لرزش، تنظیم خودکار دستگاه، انتقال داده و نیز محدوده‌ی ظرفیت می‌باشد. این نوع ترازو از پر کاربردترین ترازوهای آزمایشگاهی است. اما چرا بیشترین استفاده را در آزمایشگاه ها دارد؟ یکی از دلایل کاربرد زیاد آن در آزمایشگاه‌ها ظرفیت توزین بالای بین ۶۰ گرم و ۵۲۰ گرم و نیز قدرت خواندن ۰/۱ میلی‌گرم است.

ترازوهای دقیق سارتوریوس برای توزین نمونه‌های با مقادیر متوسط تا زیاد در محدوده‌ی کیلوگرم استفاده می‌شوند. این ترازوهای آزمایشگاهی قابلیت خواندن تا ۱ میلی گرم را دارند و نیز دارای انواع مختلف محافظ‌های شیشه‌ای می‌باشند.

در نهایت ترازوهای آزمایشگاهی با ظرفیت اندازه‌گیری بالا ساخته شده توسط شرکت سارتوریوس نیز موجود می‌باشند که برای توزین نمونه‌های بزرگ به‌کار می‌روند. این ترازو ها قدرت خواندن ظرفیت بالا بین ۱۰۰ میلی‌گرم تا ۱ گرم و حداکثر ظرفیت وزن تا ۷۰/۲ کیلوگرم را میتوانند اندازه‌گیری کنند.