پنجمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی

پنجمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی برگزار می‌شود

مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو، پنجمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی را با هدف تجاری‌سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، آینده‌نگاری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی و تسهیل ارتباط میان فناوران حوزه نانو و بهره‌برداران این حوزه برگزار می‌کند.
«فناوری نانو در حوزه‌های تولید، انتقال و توزیع برق و انرژی»، «فناوری نانو در انرژی‌های تجدیدپذیر» و «فناوری نانو در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی صنعت برق و انرژی» از مهم‌ترین محورهای این کنفرانس است.
برگزاری نشست‌های تخصصی، نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های این همایش است. همچنین مقالات برتر ارائه شده در این همایش در نشریات معتبر به چاپ خواهند رسید.
طبق اعلام دبیرخانه همایش، با توجه به اتمام مهلت ارسال مقالات و به دلیل درخواست‌های گسترده پژوهشگران، علاقمندان به شرکت در همایش می‌توانند طی چند روز آتی تنها چکیده مقالات را ارسال نمایند و طی اطلاع‌رسانی بعدی اقدام به ارسال مقالات کامل نمایند.
علاقمندان جهت شرکت در این همایش می‌توانند به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه و یا در صورت وجود هرگونه مشکل در ثبت‌نام و ارسال مقاله با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۰۷۹۴۴۷ و ۰۲۱۸۸۵۷۸۸۳۷ تماس حاصل نمایند.
گفتنی است کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو در سال ۱۳۹۲ با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور آغاز به فعالیت نمود. این کنفرانس طی چهار دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاوردها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است.
قابل ذکر است پنجمین کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی از جمله همایش‌های مورد تایید ستاد توسعه فناوری نانو است که در تاریخ ۲۶ الی ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.