صفر تا صد زندگی بنیان‌گذار شرکت پوشش‌های نانوساختار

صفر تا صد زندگی بنیان‌گذار شرکت پوشش‌های نانوساختار را ببینید

این سومین ویدیو از مجموعه ویدیویی صفر تا صد است که از طریق مجله اینترنتی نانوسان منتشر می‌شود. همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، «صفر تا صد» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که از شبکه چهارم سیما پخش شده است. در این برنامه نخبگان، مخترعان، پیشتازان فعالیت‌های علمی و بنیان‌گذاران شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به سخنرانی پرداخته‌اند و صفر تا صد موفقیت خودشان را تشریح کرده‌اند.

در این قسمت دکتر احمد مهدوی اردکانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت پوشش‌های نانوساختار، به سخنرانی پرداخته است و صفر تا صد زندگی تحصیلی و شغلی خودش را به همراه داستان فراز و نشیب‌های شرکتش را بیان کرده است.

دکتر مهدوی متولد سال ۱۳۴۵ شهر اصفهان است. در سال ۱۳۷۳ در رشته فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شده است و هم اکنون عضو هیأت علمی دانشکده هواپیمایی کشور است. وی در حوزه طراحی و ساخت سیستم‌های لایه‌نشانی‌ در خلا مشغول به کار است و بنابر علاقه و تخصصی که در این حوزه داشت در سال ۱۳۸۵ شرکت پوشش‌های نانوساختار را راه‌اندازی کرد و فعالیت‌های تجاری خود را در حوزه فناوری نانو آغاز کرد. شرکت پوشش‌های نانوساختار یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های داخلی در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات لایه‌نشانی در خلأ است و به عنوان اولین شرکت ایرانی با کسب گواهینامه CE اجازه فروش محصولات خود به بازار اتحادیه اروپا را دارا است. این شرکت دانش‌بنیان تاکنون محصولات خود را به بیش از ۱۰۰ مرکز علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی به فروش رسانده است. شرکت پوشش‌های نانوساختار دارای نمایندگان فروش در کشورهای روسیه، کره جنوبی، استرالیا و نیوزلند است و محصولات ساخت ایران را به این کشورها صادر می‌کند. در ادامه ویدیوی سخنرانی دکتر مهدوی را می‌توانید تماشا کنید: