با این وب‌سایت بازار فناوری نانو را حرفه‌ای رصد کنید

با این وب‌سایت بازار فناوری نانو را حرفه‌ای رصد کنید

امروزه در دنیا شاهد رشد تولید و تحقیقات علمی در حوزه محصولات با فناوری‌های پيشرفته هستیم. ایران نیز از این تحولات دور نبوده و روز به روز محققان بسیاری در کشور به فعاليت در اين حوزه‌ها علاقمند می‌شوند و شاهد رشد شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم. هر کسب و کاری برای حضور موثر در بازار‌های رقابتی، نیازمند دانش و اطلاعات در خصوص بازارهای هدف است و به دست آوردن این اطلاعات در گرو رصد و تحلیل حرفه‌ای بازار است. مدتی است که گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، برای برطرف کردن این نیاز داخلی فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوين و نوظهور در کشور آغاز کرده است و نتایج فعالیت‌های خود را از طریق وب‌سایت www.hitechmonitor.com منتشر می‌کنند.
این مجموعه با بررسی بازار فناوری نانو و سایر فناوری‌های نوین در صنایع ایران و رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته ، اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان را در اختیار ایشان می گذارد. همچنین با شناسایی نیازمندی‌های صنایع مختلف و ارائه راهکارهای مبتنی بر تحلیل بازار، زمینه را برای ورود محصولات پیشرفته به بازار روشن و هموار می‌نماید.
اعضای فعال در این گروه ترکیبی از افراد تحصیل‌کرده در حوزه‌های فنی- مهندسی، مدیریت و صنایع با سابقه فعالیت در بخش‌های تحقیقات بازار، تحليل فناوری و مشاوره مدیریت هستند و در حال حاضر در حوزه فناوری نانو، مواد پیشرفته، کامپوزیت و پلیمر، الکترونیک، فناوری اطلاعات و انرژی‌های نو فعالیت می‌کنند و صنایع پوشش و خوردگی، نساجی، آب، دریایی، انرژی، پتروشیمی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، نفت، گاز و پتروشیمی، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی را مورد رصد ارزیابی قرار می‌دهند.
این مجموعه تا کنون گزارش‌های متعدد از جمله «بررسی کاربرد و بازار فناوری نانو در تصفیه آب»، «بازار جهانی و کاربرد نانوکامپوزیت‌ها در صنعت انرژی»، «بررسی کاربرد و بازار جهانی فناوری نانو در صنعت کشاورزی»، «بررسی کاربرد و بازار فناوری نانو در نساجی»، «بازار فناوری نانو در صنایع غذایی و نوشیدنی»، «بررسی بازار نانوکامپوزيت‌ها در صنعت خودرو»، «تاثير فناوری نانو بر بازار خودرو تا سال ۲۰۱۵»، «بازار جهانی نانو روکش‌ها در صنایع هوافضا و خودرو»، «بررسی پتانسیل بازار فناوری نانو در صنعت منسوجات خانگی» و «بررسی بازار فناوری نانو در منسوجات نظامی-دفاعی» منتشر کرده است که با مراجعه به این صفحه می‌توانید نسخه الکترونیکی آنها را دانلود کنید. علاوه بر گزارش‌های تخصصی، با توجه به هدف اصلی گروه Hitech Monitor که ایجاد بینش بازار در حوزه‌ فناوری‌های نوین است، این مجموعه با همکاری ستاد توسعه فناوری نانو، اقدام به تهیه و انتشار خبرنامه‌ای با عنوان «ویژه‌نامه‌ توسعه‌ بازار فناوری ‌نانو» نموده و هدف آن انتشار اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به روند بازار فناوری ‌نانو در ایران و جهان و معرفی فرصت‌های جذاب در این بازار خواهد بود. نسخه الکترونیکی این ویژه‌نامه‌ها را به صورت رایگان می‌توانید از این صفحه دانلود کنید.

لازم به ذکر است، این مجموعه با بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف مانند وب‌سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام آخرین گزارش‌ها و اطلاعات گردآوری شده را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.