صفر تا صد زندگی بنیان‌گذار شرکت بسپار پیشرفته شریف

صفر تا صد زندگی مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت بسپار پیشرفته شریف را ببینید

در ادامه مجموعه ویدیوهای صفر تا صد زندگی کارآفرینان و پیشتازان حوزه فناوری نانو، در این مطلب صفر تا صد زندگی دکتر رسول لسان خوش منفرد، بنیان‌گذار شرکت بسپار پیشرفته شریف را مشاهده خواهید کرد.

دکتر لسان‌خوش، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران شرکت بسپار پیشرفته شریف در سال ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمد. او نخستین فرزند خانواده بود و از کودکی و در تمام طول تحصیلش کنجکاو و تلاشگر بود و همین امر باعث شد تا در سال ۱۳۷۶ رتبه ۶۰۰ کنکور سراسری را کسب کند. در سال ۱۳۸۱ با کسب رتبه ۳ کنکور ارشد، مقطع کارشناسی ارشد را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۳ توانست با استفاده از سهمیه دانشجوی نخبه و استعداد درخسان وارد مقطه دکتر شود و به طور همزمان دکتری مهندسی مواد را از دانشگاه‌های صنعتی شریف و سدنی استرالیا بگیرد.

تخصص دکتر لسان خوش نانوکامپوزیت‌های پلیمری و بسته بندی‌های مبتنی بر فناوری نانو است. وی کار در صنعت را از زمان دانشجویی اغاز کرده است. در ابتدا به عنوان کارشناس پلیمر شرکت گسترش مواد پیشرفته فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن با همکاری همکلاسی‌های خود شرکتی را برای استخراج منیزیم از سنگ معدن تاسیس کرد. پس از آن در سال‌های اخیر در حوزه فناوری نانو چندین ثبت اختراع و طرح صنعتی را به اجرا درآورده است و در حال حاضر در شرکت دانش‌بنیان بسپار پیشرفته شریف به عنوان مدیرعامل مشغول فعالیت است. از شما دعوت می‌کنیم تا در این ویدیو داستان موفقیت این کارآفرین را از زبان خودش بشنوید.